Fortsättning

Jodå, här är jag! Det trodde ni inte va?! ;)

Här kommer alltså fortsättningen på gårdagens inlägg.


ANNANDAGEN

Vi firar julafton nr 2. Denna gången med mina familj = ännu mer julklappar åt gubben. Som om det inte räckte med dom som han fick på julafton ;)
Favoriten från den dagen är sopbilen som är med på den lilla bilden. Den brukar han sitta på och putta sig fram på. Även Pippi-tältet ligger i högt i topp. Min favorit blend Vilmers julklappar är han Novastar-jeans som kom från hans mostrar med familjer ;)


MELLANDAGARNA

Dom spenderades mestadels med kusinerna och vi mös och njöt av att vara lediga. Kanske svårt att se men spana in den goa bulan/blåmärket Vilmer har i pannan på kortet nere i vänstra hörnet.
Så kan det gå när man springer och faller med huvudet före i utsteget mot balkongen. Vi kunde bara tacka för att det inte var munnen :/

  
NYÅRSAFTON

Firades hemma hos Camilla och Niklas med familj och även Jonas och Jenny i vanlig ordning.
Både vi och barnen hade en riktigt trevlig kväll med god mat och sötsaker som höll barna uppe till drygt 22:30  :O

Här ser ni vad som händer med alldeles för mycket socker i kroppen och hets från publik kan göra :) 





TRETTONDAGSAFTON

Då passade vi på att vara ute i det fina vädret, promenera, mata fåglarna och bjuda på fika hemma hos oss.



Jag tror minsann att jag får fortsätta med mina uppdateringar imorgon kväll. Det tar på tok för lång tid för mig att göra alla collage mm och nu är klockan läggdags för mig.

"Gonatt gonatt min svarte katt och dröm om mig inatt"  Som min mormor alltid sa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0