Vilmers rum

Nu är det klart! Eller, det har varit klart ett litet tag men ni har ju inte sett det.
Det enda som ska grejas är en kuddhörna med en läslampa på väggen, vägglampa ovanför sängen och att Vilmer ska få ta över Isabellas säng när hon får en ny. Än så länge får han plats i sin spjälsäng, tack och lov. Skönt att slippa betala dyra pengar för nya saker när det finns att ärva.

Vilmer ska även få ta över Isabellas Tripp-trapp stol. Den är i någon träfärg så vi ska måla om den till svart. Blir en cool kontrast till våra vita köksmöbler.

Men vi återgår till Vilmers rum.
Är väldigt nöjd med hur det blivit, fast jag vill gärna få en lite mer ombonad känsla. Men det är svårt ska ni veta i ett sånt stort rum. Det är lätt att det blir kalt. Men jag klurar lite på hur man kan göra. Kanske om vi vågar oss på en fondvägg med en rolig tapet?! Eller helt enkelt leta efter fler tavlor. Kanske göra en canvas med något roligt barntyg?
Något annat tips?






Kommentarer
Postat av: Jennie

Sååå fiint rummet är!! Jag röstar på en canvastavla, modell stor, med Vilmer själv på....en svartvit! Det tycker jag är skitsnyggt! Nej du, det såg ju en aning skumt ut med bollen under tröjan så jag anade starkt att det inte var en bulle i ugnen, haha! Kram Jennie



Ps, det där molntyget du har i fönstret är ju bara för läckert, jag har det som sängkläder i Lovas säng fast i rött/vitt:)

2011-09-21 @ 23:28:39
URL: http://www.lovaochmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0