Vardag igen

Imorgon är det tisdag! Suck! Tycker det är vardag hela tiden. Kan inte tiden gå lite långsammare?!
Men helgen har iaf varit bra. Har varit alldeles lagom med saker att göra.
I fredags hade vi mysigt middagsbesök av Cicci, Andreas och Texas.
Förvånande var att grabbarna hade otroligt kul tillsammans. Är lustigt när det ändå skiljer 1½ år mellan dom :)
Dom jagade varandra som två galningar här. Först Vilmer och sedan Texas efter honom krypandes i en väldans fart. Sedan bytte dom och Vilmer rusade efter Texas. Var väldigt kul att se dom leka så bra tillsammans.


I lördags var det kalas för mamma och Kai. Kais födelsedag var på tisdagen och mamma fyllde år igår.
10 vuxna och 7 barn, det var livat det!

På väg

Mormors glasögon är bäst, speciellt dom röda. Dom är heliga!

Det var rena lekstugan där vid 20tiden :)

I söndags på mammas födelsedag var jag, Vilmer, Camilla och barnen på fika på lite rester från dagen innan.

Sommarvärme i slutet på september, underbart!

Robban var på loppis med Lena i Slottsskogen, som jag allt ångrar lite att jag inte följde med på. Var tydligen den sista för i år :/ Menmen...kommer förhoppningsvis fler loppisar någon annanstans att gå på.

Idag har jag och Vilmer haft vår mysdag. Vi tog oss en cykeltur i det underbara höstvädret och lekte på några lekplatser längs vår väg.

Vi stannade även upp lite här och där och samlade på oss kastanjer och ekollon.
Är fint att ha som dekoration under hösten med lite ljus.
Jag kom även på en sak till som man kan ha dom till :)

Ser ni vad det är för något? Det gjorde Vilmer med en gång :)

Annars har jag vart iväg för att handla present till min arbetskamrat Niclas som fyller 40 år imorgon. Vi har lagt ihop och jag fick ansvaret att fixa nåt bra. Det blev ett presentkort på Webbhallen och två fina viner. En Elvis The King Cabernet Sauvignon och en Bonterra Zinfandel. Får hoppas på att dom är så goda som tjejen på Bolaget sa. Niclas är ju rödvinsmannen nr 1 så vi får väl se vad han tycker.

Vilmer fick även lite mer kläder. Ett par jeans, en långärmad t-shirt och en packe med kalsonger. Jodå, kalsonger.
Vi kämpar ju med pottränandet och det är ju lite kallt för honom att gå med rumpan bar här hemma hela tiden :)
Plötsligt har han vuxit ur hur mycket som helst av sina kläder så det är bara att glatt gå ut och shoppa nytt till honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0