Mina projekt

Har ju inte visat hur vitrinskåpet och Vilmers byrå blivit nu när dom är klara.

Så här såg skåpet ut innan:


Och så här blev resultatet:

Det syns inte på bild men det sitter ett par rosa porslinsknoppar som är vansinnigt fina.

Byrån glömde jag ta en bild på från början, kom på det halvvägs. Men om jag säger furu kanske ni kan föreställa er hur vacker den var?!



Och resultatet efter x antal kvällar med måleri. (pga dålig, lite för genomskinlig färg)
Har DOCK inte fått lackat den vita stommen. Får se ifall jag gör det imorgon.



Är väldigt skönt att äntligen vara klar med dessa men det kliar redan lite i fingrarna. Känner att jag vill hitta på något mer nu.
Har i planerna att göra en fotovägg i vårt hallrum med små, stora, gamla och nya foton i massa olika sorters ramar.
Men då måste jag ha en del bilder som är tagna av mamma och mina systrar.
Sen vill jag även göra en stor tavla att ha i vardagsrummet. Ska få tag på en stor canvasduk och sedan något schysst färgglatt tyg att fästa på den.
Så vi får se vilket projekt jag börjar med härnäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0