Snart helg!!!

Har haft lite bloggtorka i dagarna. Har varken haft något intressant eller roligt att skriva om.
Funderar att börja ta upp Dagens-listorna igen för sådana dagar. :)

I tisdags när jag skulle lämna Vilmer på förskolan var han riktigt ivrig att få komma in och leka med sina kompisar efter en sjukvecka hemma.
Han riktigt stod och stampade i dörröppningen till avdelningen. Dessutom var det en fröken där som han tycker mycket om.
Han log med hela ansiktet när hon hälsade på honom.
"Vilken solstråle vi har här då" sa hon till honom.
Då är det med värme i bröstet man kan åka till jobbet. Då vet man att han trivs och har det bra på dagarna.

Igår e.m. var jag och Vilmer på fika hos mamma och Kai. Alltid lite mysigt sådär mitt i veckan.

Idag jobbade jag sent, kom hem trött och kämpade för att hålla mig pigg, men till slut när jag satte mig bredvid Vilmer som kollade på tv, blev ögonlocken tunga som sten och jag halvslumrade en stund.
Dom få gångerna det händer får jag så vansinnigt dåligt samvete för jag ägnat för lite tid åt Vilmer :/

Sedan var jag tvungen att sticka ut i ett ärende. Gjorde det när det ändå var dags för Vilmer att sova.
En topp på Vero Moda skulle inhandlas i Nordstan då den var slut på torget. Segt att behöva åka in till stan bara föratt köpa en sak. Jag vet, jag är slö!

Toppen/blusen ska jag ha imorgon kväll. Men vad jag ska göra är hemligt. Får berätta i efterhand. Man vet aldrig vem som är inne och läser.
Men Robban och Vilmer ska vara på hemmaplan iaf. :)

Annars har vi lite småsaker inplanerade i dagarna.
Imorgon bitti är det bvc-besök på kalendern. Kul och se hur stor gubben har blivit.
Efter det ska Robban och Vilmer till Robbans mamma.

Och kvällen ska jag som sagt iväg på grejer.

På lördag har vi tänkt att ta med gubben på bio för första gången. En 30-minutersfilm som heter Vem är var?
30 min borde han ju klara av att sutta still om han har godis och popcorn i händerna :)

Sedan hoppas jag att vi kan få träffa lillkusinen. Alexander, eller lillebror som Vilmer kallar honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0