Snart helg!

Detta inlägget skulle egentligen läggas in igår men klockan blev för mycket och jag fick aldrig skrivit klart det, så istället kommer det idag. Orkar inte ändra i texten, så låtsas att det är torsdag när ni läser.  ;)



Skönt! Har inte så mycket saker inplanerade under helgen vilket är skönt. Robbans mormor fyller år på lördag så då blir det lite kalas. Annars får vi se vad vi hittar på. Helg innan löning som det är så är inte plånboken så tjock just nu :/ Men vi ska nog kunna se till att hitta på roliga saker som inte behöver kosta pengar.

Såg just klart 2a avsnittet av en ny dansk kriminalserie som går på Tv4. Den Som Dräper heter den. Mycket bra! 
Har även fastnat för den nya serien på Svt som heter Bron. Svensk/dansk kriminalserie. Mycket danskt nu! :)
Men om ni kollar in den kan ni inte missa Sofia Helin som spelar Saga Norén. Hon gör verkligen hela den serien.



Men till nåt annat. Här kommer bilderna jag utlovade. Lägger upp dom i små format så får ni klicka upp dom för att se bättre. Det tar mindre plats så. 
Ska komma igång och lära mig Picasa igen. Har glömt av hur man avänder det och gör collage. Blir så mycket snyggare på sidan då.


  Spännande Goa gänget på Moon Thai Kitchen  På bio Nalle  Puh & Co fick kramar På kvällen hade vi maskerad Busar


Ursäkta mig men vart tar tiden vägen??

Vilmer knappt 1 år

Vilmer 2½ år

Det är nästan lite läskigt när man ser på dessa korten. När man är mitt uppe i det så tänker man inte på det men såhär så undrar man verkligen vart tiden tar vägen! :O


Min och Vilmers eftermiddag och kväll såg ut lite såhär:

Kalsonger kan man ha till mycket Någon skulle till affären och köpa tomater Fick ett infall trots att det är långt till jul 
Fick inget kort på monsterhögen med pannkakor jag gjorde. Undrar änna lite idag varför jag gjorde så många pannkakor. Kan man frysa in dom?

Idag har varit en vansinnigt trött dag för mig. Lade mig otroligt sent (suck), en liten herre kom in till oss på natten och bökade på rätt bra med ben och armar, och sedan gå upp vid 5:20.  Zzzz!
Lade mig för att vila på lunchrasten och somnade så hårt att jag sov bort 20 min arbetstid. Hjälp! Och ingen letade efter mig heller! När stressen lade sig efter jag jobbat som en idiot en stund kunde jag/vi skratta åt det.
Efter jobbet kom jag hem till mina goa och vi lagade tacos som var fantastiskt gott. Tyckte iaf jag och Robban. Vilmer petade mest i det och letade bara upp majsen och avocadon. Kan inte ongen börja äta någon gång?! :/

Nu när matvägraren ligger och sover ligger vi och jäser i varsin soffa med lite gott framför oss. Kommer bli en tidig kväll för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0