Hemma

Är nyss hemkommen efter en kväll på stan med några av mina äldsta och finaste vänner. Var fantastiskt kul att vi alla kunde idag. Är inte för ofta vi ses för en middag och utekväll.
Vi började med en underbar middag på Manána som är min favvisrestaurang. Därefter blev det en kaffedrink på Magnus & Magnus lilla loft. Och sist hamnade vi på Bliss mitt över gatan.
En kanonkväll och jag hoppas verkligen att det inte ska behöva dröja så länge tills nästa gång.

Nu ska jag inta sovposition så jag orkar upp imorgon.
Som ni märker blev det en väldigt lugn kväll ;) Jag har tusen saker att greja med inför mitt kalas vi ska ha imorgon, så det gäller att va pigg.
Jenny D skulle till Atlanta med jobbet tidigt imorgon bitti, Jenny N hade sin första utekväll sen hon blev mamma så det var med all förståelse hon tog det lugnt. Och Anna fick bara rätta sig i ledet ;)

Jo, kalas var det ja. Igår fyllde man minsann år. 28. Huuu va gammal jag börjar känna mig. Kommer nog få svår ångest vid 30. Haha!
Det var en lugn födelsedag med bjudfika på jobbet. Halloncheesecake. Och på eftermiddagen/kvällen firade jag, Robban och Vilmer själva med god mat och presentöppning :)
Jag fick en skjorta, en stickad tröja, ett litet objektiv med stativ till Iphonen och en liten sugpropp med stöd så kag kan ha telefonen halvt stående om jag t ex tittar på film. Smart!
Fick även en bukett härlia tulpaner. Äälskar tulpaner! Det är mycket vårkänsla för mig med dom.
Tyvärr satt den stickade tröjan som ett korvskinn så jag såg ut att bäga iaf 10 kg mer. Även skjortan kändes lite fel i materialet. Stackars Robban, han kämpar och letar presenter så går kag bara och byter dom... hemska häxa. :)
Men det är svårt med snt. Jag har t.o.m svårt själv att gå och handla kläder till mig själv.
Men jag lyckades iaf byta grejerna till en annan skjorta i flanell och större stickad tröja i en längre modell.

Jag fick även besök på jobbet av Maria, Julia och Alexander. Dom kom med blommor och en inredningstidning (jultema). Tack igen!
Och av Nicke på jobbet fick jag några superroliga pepparkaksfomar som skulle föreställa ninjagubbar.
På kvällen när jag nattade Vilmer kom mamma smygande och knackade på dörren och överlämnade en presentpåse med två (andra) inredningstidningar med jultema. Tack så mycket igen mamma!
Dom vet allt vad jag tycker om! :D

Ne nu är kl på tok för mkt. Nu ska Ifånen släckas ner och det ska sovas.

Godnatt!



Kommentarer
Postat av: Jennie

GRATTIS i efterskott! Gammal, sa du? Jag är 34!! Jag hade lite ångest vid 30, men kom på sen att man ändå inte kan göra ett skvatt åt det så det är bara att gilla läget:) Kul med utekvällar, speciellt om de bästa vännerna är med! Tidningar med jultema är inte helt fel:) Jag ska köpa Amelias, tror jag! Vilka fick du? Kram

2011-11-12 @ 22:11:20
URL: http://www.lovaochmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0