Alena

Kom på nu att jag inte vet om jag nämnt att Robban är i London, och jag är vansinnigt avundsjuk på honom. London, innan jul. Buhää! Jag vill och vara där. Han och dom andra bryr ju sig inte ens om all vacker julskyltning. Bara tanken på att få strosa runt inne på Harrods. Ja för köpa något har man väl knappast råd med ;)

Men Robban är säkert mer än nöjd. Äntligen har han fått se sin första Premier Leaguematch.
Men jag hoppas allt att han tar sig lite tid i affärerna imorgon för min och Vilmers skull :)

Och det är allt lite tomt här hemma. Han åkte igår kväll och kommer hem först på måndag förmiddag. Är inte bra på att sova själv :)

Idag har jag och Vilmer hängt med kusin Julia och Alexander med föräldrar. Det var lycka för Vilmer. Var ett tag sen han träffade sina kusiner och det märktes väl. Flera gånger tittade han på mig och sa
"inte åka hem mamma"
Och det var utan att jag ens hade sagt ett pip om att åka någonstans. Lille gubben!
Och äntligen var Alexander vaken och inte hungrig när vi var där. Och t.o.m när Vilmer sov. Så jag fick lite egentid med honom. Passade på att gosa och busa med honom lite då.

Imorgon ska jag och gubben baka lussekatter på förmiddagen. Ska ju ändå komma in värsta stomen, så vi kan med gott samvete hålla oss inne.
Vid 15 ska vi kors i taket till kyrkan. ;)
Vi ska sjunga in advent med Camilla och barnen. Låter som en väldigt mysig grej. Efteråt blir det adventsfika här hemma för dom, mamma, Kai och förhoppningsvis Maria med familj.
Mys på hög nivå alltså.
Bara snön som saknas! Och den saknar jag faktiskt.

Så här gött hade lilleman det tidigare när han tittade på sin nya favorit Lillefinger på Svtplay.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0