5 maj

Ska försöka påminna mig själv om att filma Vilmer lite imorgon så ni får höra hur mycket han snackar nu. Det tar aldrig slut.
Det måste vara förskolan som har påverkat honom för talet har verkligen exploderat på kort tid.
Varje ny dag är nästan roligare än den innan bara för allt man får höra honom säga och göra.
Numera kan han t.o.m skämta.

I helgen när vi var på väg upp till Grötö skämtade han så vi höll på att garva ihjäl oss.
Jag sitter och kör och som Vilmer sitter bredvid mig tittar ut genom fönstret och säger plötsligt "Bäää".
"Var det ett får där?" frågar jag då?
"neeeee" säger Vilmer då med en tillgjord röst (som sa typ: gick du på den lätte?) och kastar huvudet bakåt och garvar. =)
Han är grym vår lille korv!

Glömde visst att skriva att hela familjen var på Grötö i lördags. Vi hade en heldag hos Robbans kompis Martin, hans flickvän Charlie samt Martins föräldrar.
Och visst fick man beviset på att man vart ute mellan 11 på förmiddagen till 19 på kvällen. Jag var sönderbränd som en kokt kräfta. Var så stressad innan vi åkte att jag glömde smörja in mig med solkräm.
Men trevligt hade vi!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0