Queen

Jag har under någon månad vart lite lost på Queen. Det började med att Peter på mitt jobb visade mig ett klipp på en kille, Marc Martel, som var i en tävling som själva bandet Queen hade.
Under 2012 ska dom ut på en stor turne kallad The Queen Extravaganza Tour och var ute efter en ny sångare till bandet..... med tanke på att Freddie Mercury inte längre finns. (För er som nu inte skulle vet om det)

När Peter visade mig detta klippet hade väl runt 20 000 tittat på det. Några dagar senare var det miljontals visningar på videon.
Sedan har det spritt sig om denna killen och man har sett honom lite här och där på tv.

Igår visade det att han vann tävlingen.




Ja, ni fattar väl varför han vann? Han har ju både rösten och utseendet.




Det pissiga är att dom såklart bara ska turnera i norra USA :/ Hade hoppats att dom skulle komma till Europa också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0