Nu är det nära!

3 timmar kvar tills en efterlängtad ledighet. Först 7 dagar, sedan jobba 1 dag och sedan ytterligare 3 dagar.
Det är lite synd med den enda jobbdagen men är semesterdagarna slut så är dom.

Har svårt att komma igång med jobbet efter vår stadiga julfrukost på min avdelning. Det är en fin tradition som hängt med i ca 5 år nu.

Igår em/kväll jag, Robban och Vilmer på Liseberg. Det var mysigt! Lagom kallt, inget regn, inte för mycket folk. Det enda minuset var avsaknaden av snö.
Vilmer fick åka karusell, farfarsbilar, krama kaniner och besöka tomtarnas värld så han var mer än nöjd.

Idag är det också fulltecknat i kalendern.
Jag och Vilmer ska baka tekakor när kommer hem från dagishämtning och när Robban kommer hem är det dags för mig att köpa dom sista julklapparna OCH om det hinns med ikväll ska jag göra Leilas Cornflakes Crisps tills imorgon när vi ska ha uppesittarkväll hemma. Puh!
Men det är kul att det händer saker. Det
märks att vi är precis likadana i släkten. Vi klarar inte riktigt av att bara sitta och göra ingenting :)

Hoppas ni har en bra dag gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0