Andra advent

Så här har vår dag sett ut på ett ungefär. Kameran var inte med hela dagen ;)


Fågelskådning på morgonkvisten. (Jäkla skator och kråkor som äter upp småfåglarnas talgbollar!!)Synd att inte jag hade fått upp julgardinerna innan kortet togs. Det är så fint med dom uppe. Fäster en post-it-lapp i huvudet om att jag ska ta kort på dom imorgon.



Efter en kortis ute i bajsvädret, lunch och vila var vi på Mora Träsk. Fantastiskt roligt för både barn och vuxna :)
Det tog sin lilla stund innan Vilmer var ute ur chocktillståndet över alla människor och det höga ljudet. Men sedan rockade han och Julia loss som bara den. "Huvud axlar knä och tå"



Söndagsmiddagen intogs efteråt på McDolnads, jag vet det var slött av oss!
Sedan bar det hemåt för städning och massa målande. Dom nya pennorna som låg i paketkalendern var ju tvungna att testas.
Och andra advent som det är blev det lite glögg och julmusik till städningen.
Även årets julkort fotades och skickades efter under kvällen. Vilket hade ni helst velat ha? Det på mig eller det på Robban? ;)

Måndag imorgon. Min och Vilmers egna dag alltså. Mys!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha, jag skulle nog kunna tänka mig ett julkort på dig faktiskt;) Du, inte bara Vilmer utan även katten ser väldans intresserad ut där han sitter i fönsterkarmen och tittar på fåglar;) Å lyckost Vilmer som fått se Mora Träsk!!! Det hade nog Lova också gillat:) Kram Jennie

2011-12-05 @ 19:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0