Kom på en sak!

Gjorde en riktigt smart sak i fredags.

Vaknade på morgonen av alarmet 5:20. Satte mig upp i sängen, kände mig illamående och knäsvag. Undrade varför och började först tro att jag var på väg att blir sjuk. Sen kom jag på att vi la oss rätt sent och misstänkte att det var pga det.
Tog mig upp ur sängen, klädde mig, åt frukost och fräschade upp mig lite. Tyckte det var lite konstigt att tidningen inte kommit. Måste bero på det kassa vädret tänkte jag.
Skulle denna dagen ta bilen till jobbet stället för cykeln eftersom jag skulle till torget efter jobbet.
Tog mig ner till bilen och tyckte det kändes lite mörkt ute. Men iofs var det ju dåligt väder så det kändes inte så konstigt.
På väg till jobbet slås jag av att jag inte möter en enda bil eller människa.
När jag är ca 200 meter och står vid rödljuset tittar jag på klockan i bilen. Inte en enda gång har jag slagits av tiden under tiden jag gjorde mig iordning.
4:20 står klockan på. Jag fattade ingenting och var tvungen att kolla en gång och sedan en gång på mobilen. What???? 4:20??? Mitt i natten!!! Jag har alltså lyckats ställa klockan på 3:20 istället för 5:20 dagen innan. Två timmar tidigare än vad jag brukar gå upp. Tro fasen att jag var illamående när jag gick upp. Jag hade sovit drygt 4 timmar.
Jag vände bilen illa kvickt,åkte hem och gick och la mig och gick upp 5:50.
Tror ni att jag är glad över att jag inte cyklade till jobbet?! =) Och att jag har nära till jobbet?!
Gud så trött jag blir på mig själv igen!
F.o.m. nu kommer jag alltid kontrollera alarmtiden en gång extra innan jag lägger mig. Haha!


Kommentarer
Postat av: real old tom

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAH fy fasen vad roligt, tur att jag gjort mina knipövningar, annars hade nya mattan blivit förstörd.

2010-09-19 @ 22:45:50
Postat av: Jenni

HA ha, hi hi, gud vad roligt. Att du sen såg det i bilen då du var vid rödlysena gjorde det ju ännu roligare.

2010-09-20 @ 20:40:31
URL: http://flumrutan.blogg.se/
Postat av: Jennie

Hahaha;) jag har gjort nåt liknande men kom inte så långt som till jobbet den gången. Jag kom på det när jag fortfarande var hemma. Jag la mig på soffan och slumrade till ett tag till:) Fy va irriterande sånt är!!!

Kram

2010-09-20 @ 22:18:34
URL: http://www.lovaochmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0