Tränat!!

Grattis i efterskott alla pappor!
Vilmer gav sin pappa en jättesnygg rutig halsduk/sjal. Den har dock inte blivit använd så mycket än men snart så ;) Vi får bara påminna honom att det är kallt ute.
Eftersom varken min eller Robbans pappa är i livet längre så blev vi bjudna på farsdag-middag hemma hos Maria, Calle och Julia. Där bjöds det på klassisk söndagsmiddag. Baconlindad köttfärslimpa med potatis. Mums!!!

Nu till en viktig sak! Jag har varit och tränat idag. *tadatatata* Visst är det duktigt! ;)
Har inte tränat sen början på sommaren och sen jag började jobba har jag bara velat hem till Vilmer. Men jag måste ju komma igång och träna så dom dagarna får jag klara mig utan den extra timmen med gubben :(
Men fasen va skönt det var att äntligen komma dit. Nu gäller det bara att fortsätta i den riktningen.




Kommentarer
Postat av: real old tom

Gryyyymt, jag skall också börja träna snart, hoppas jag, eller vill jag kan man väl säga ;)

2010-11-17 @ 22:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0