Gårdagens inlägg som aldrig blev inlagt (25/3)

Det har varit en lång med rolig dag idag.
Vilmer vaknade pigg och alert vid 6tiden. Vi låg kvar en stund men till slut började herr bestämd gnälla på mig.
Han har varit lite påverkad av vaccinet även idag även om det har vart betydligt bättre än igår. Ingen feber men väldigt känslig och haft lätt till gråt och gnäll.
Vid 8:30 när jag märkte att han började bli trött igen så fick han en välling medan vi kollade på Rivstart, där dom idag hade Ralf Gyllenhammar som gäst.
Vilmer slockade i min famn och han fick sova vidare i sovrummet, dock oroligt, medan jag åt fruksot och duschade.
Tyckte han ändå var vid gott humör efter han vaknade så vi åkte in till Glädjebubblan för att träffa dom andra tjejerna och barnen. Även Kicki & Tilde var med så vi var ett gott gäng.
Max

Axel

Mama

Tilde

Och Vilmer såklart

Barnen hade kul ihop...ända tills Axel satt och dängde en kloss i huvudet på Vilmer som såklart började stortjuta :( Stackarn! Men sen är det inte så konstigt, med tanke på hur det varit som sista dagarna och att han var riktigt stort behov av att sova middag.
Fick tröstat honom och sedan var det dags för oss att åka vidare. Vi skulle på våffelfika hos Camilla med familj.
Vilmer somnade direkt bilen börjare röra sig och det lätt att lyfta över honom till vagnen när vi var framme.
Fikan var trevlig och det var fullt hus som vanligt. Jag, Vilmer, Robban, Camilla, Niklas, Linnéa, Isabella, Maria & Julia, mamma och sedan kom även min moster Christina förbi.

En gömd Robban

En nyvaken Vilmer

Ikväll händer det inte mycket. Vilmer har fortsatt vara lite kinkig så vi fick bäddat ner honom relativt tidigt. Robban ska åka och handla för det är så tomt att det ekar i kylen.
Sedan ska han packa inför Finlandskryssen med några av killarna på jobbet i helgen.
Jag och Vilmer har alltså pf och ska bara mysa en massa.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0