Vilken final

Oj oj oj vilket finalavslutning av Grey's Anatomy! Har gråtit mig minst lika skrynklig som ett russin och haft hjärtat i halsgropen x antal ggr. Det kallar jag underhållning på hög nivå! :)




Har haft en härlig dag i Slottsskogen med Vilmer, Lisa & Axel.
Tyvärr hade Barnens Zoo inte öppnat ÄN, så vi fick gå ner till Plikta bland alla andra 100tals barn och leka där. Inte riktigt vad jag hade i tanke men Vilmer och Axel verkade ha kul iaf.
Efteråt gick vi till Björngårdsvillan och åt lunch.
Kass som jag är hade jag glömt min och Vilmers lunchlåda, pannkakor med sylt, så jag fick handla istället.
Vilmer fick pannkaka och jag tog en grillad smörgåas med sallad.
Efter lunchen var pojkarna så trötta så dom slockade i vagnarna på 2 röda.
Då passade jag och Lisa på att förflytta oss till en liten lugnare del av gräsytorna för att sola och snacka lite skit.
Vi åkte inte därifrån förrän vid 15:30tiden.

Jag och Vilmer drog direkt till Ikea eftersom det var lite av varje vi behövde där, speciellt träplattor till balkongen. Vilket vi iofs fick tag på men tyvärr saknas det 4 st märkte vi när vi placerade ut dom förut.
Jobbigt nog fanns det bara 4 paket (med 9 plattor i) kvar efter jag hade tagit det vi behövde. Och i Bäckebol är dom redan slut. Hjälp! Så jag och Vilmer får dra dit till när dom öppnar imorgon för att få tag på ett paket.
Håll tummarna för mig att det finns ett kvar!
Annars kom vi hem med 2 små badrumsmattor 2 runda mattor till sovrummet. Ena till vardera sida om sängen. Dom gamla hivades för evigheter sen.
SEn fick Vilmer en liten matta som han kan i sin lekhörna i sovrummet. Han sitter ju så ofta där så det kan ju vara lite mysigt.


Annars var det väl inte så mycket spännande saker vi köpte. 2 kuddfodral, säkerhetsspärrar till skåp/lådor, spisskydd, toaborste, en växt, ett gosedjur till Vilmer, ett förvaringsfack med lådor som ska hänga i hallen. Ja, jag tror det var allt.
En korv med bröd fick lilleman i sig också innan vi gick in i varuhuset.
Är så stolt över honom nu. Att han klarar av att äta sån mat är såå stort...för oss. Han som inte klarat av något med bitar utan spytt som en kalv. Och nu får han i sig en hel korv med bröd utan att så mycket som att rysa eller äcklas av dom monsterbitarna han biter av och tuggar i sig.

Nu ska jag väcka en mycket trött sambo som jobbat över till 21 ikväll och nu ligger avdeckad i soffan.

Godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: Therese

Duktiga Vilmer! Det måste värma skönt i mammahjärtat att se honom äta så glupskt.

2010-06-17 @ 23:12:33
URL: http://the-fuck-up.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0