Tjejfest

Gårdagskvällen var tuff mot mig. Hade ingen ork till någonting och jag slumrade t.o.m till på soffan, vilket nästan ALDRIG händer numera...konstigt nog med tanke på hur lite jag sover.
Men jag gav upp rätt tidigt och gick och la mig.
Alltså blev det inga foton från festen.

Men här kommer dom!
Lite foton från en fantastiskt rolig kväll!


Mia var först in som gäst. Nästan prick 18 kom hon också. Pluspoäng till dig! :)


Värdinnan i lite fel ljus. Ser ni pissvädret i bakgrunden? :(


Fanny som kollar mot kameran, Maja med ryggen mot kameran. Och i bakgrunden Linda, Carro och Emelie.


Mia och Anna i diskussion. I bakgrunden Camilla och Maria


Emelie och Carro och Maja i bakgrunden


Massa god mat


Camilla och Linda


Efter maten


Cicci med fina magen och Maja


Ett tag efter desserten (som jag glömde ta kort på) Gött mätta tjejer som ändå lyckas få ner en massa snacks till drickat :)


Av någon anledning ser jag ledsen ut på ett kort


Men sen blev jag glad


Systrar


Say no more!

Resten av korten tänker jag inte lägga upp och kameran följde tyvärr inte med ut sen.


Kommentarer
Postat av: Jennie

Vilken härlig stämning ni verkade ha! Trevligt!! Och maten, mums:) Hade du fixat allt själv eller köpt något? Jag är så lat vid kalas och fester att jag köper :0



Va fin du var i din outfit,rosa är verkligen din färg!



Kramar!!!

2010-06-18 @ 15:22:50
URL: http://lovaochmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0