Listor

är mer än bra att ha. Det har jag lärt mig av min kära mor. Hon är listornas mästare.

Nu ska jag sitta ner och skriva en lista på allt som ska handlas inför lördagen. Får nog göra det på torsdag. Så jag har tid på mig att göra all mat jag planerat. Ska bli spännande och se hur det smakar. Är väl sådär smart att ge sig på massa recept som man aldrig gjort tidigare gjort. Det är bara för tjejerna att tugga och se glada ut ;)

Har fortfarande inte löst klänningfrågan.
Ska nog först ta itu och ringa runt till olika Lindexbutiker och se om dom har kvar den jag är mest intresserad av.

Får nog ta och rappa på, för när Robban kommer hem från jobbet är det träning som gäller. Och det är om drygt en timme. Hjälp!!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag vet inte vad mitt fel är =), men jag kan ha stl 36/38 på kläder men dom blir alltid för korta, båda byxor och tröjor. Om det är att axlarna och höfterna är för breda då eller nått i jämföresle. Haha ja tråkigt är det i vilket fall.



Tack, jag gillar också den klänningen men den är tyvärr inte turkos även om det vart snyggt, den är grön =).



Håret e jag inte ett dugg nöjd med just nu. Ångrar mig som bara den. Vet du om man kan göra slingor i tonat hår?



Fyller du år eller varför skall all denna mat lagas =)?



Kram

2010-06-08 @ 16:29:51
URL: http://nennie.webblogg.se/
Postat av: Jennie

Oj, du har massor att stå i! Fanns alla klänningarna på Lindex? Hoppas du hittar den perfekta, det gör ju en hel del att prova också. Ska bli spännande att se vilken det blir...

Kram

2010-06-09 @ 10:35:38
URL: http://lovaochmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0