I denna ljuva sommartid

Jag älskar försommaren! Det är då man fortfarande blir glad och riktigt njuter utav solen, värmen, all grönska, att slippa dra på sig jeans, dom ljusa nätterna och mycket mer därtill.
Längre fram tar man oftast allt detta förgivet och glömmer det vackra i det.

Denna helgen har varit en underbart fin sommarhelg. 
Fredagen spenderade jag och Vilmer hemma hos mamma och Kai i solen. Vilmer badade i deras lilla pool och älskade det.
 

På eftermiddagen var Vilmer inbjuden till Linnéas barnkalas som hon och en kompis hade på Lekstan. Det var längseden vi såg Vilmer så tyst :) Han var helt fashinerad av denna gigantiska lekplats och alla galna barn runt honom.


I minibollhavet


Födelsedagssång





Redo för nya äventyr efter en korv med bröd


Skjuta bollar på dom andra barnen är kul

Lördagsförmiddagen ängnades nere i Långedrag på GKSS 150 års jubileum tillsammans med Camilla, Niklas, barnen, Niklas bror med sambo samt deras föräldrar. Vi strosade, åt korv med bröd och fikade i Camilla och Niklas båt.


Vår lilla sailorboy

När vi hade det som goast i solen var det bara att pallra sig hemåt och klä upp sig inför lilla Veras dop i Kungsbacka.
Vera är Vilmers plastkusin om man kan säga så. Alltså min plastbrors dotter. Invecklat ska det va ;)


Det är inte jättespännande att sitta still i pappas knä i 45 min och inte göra någonting.


Så underbart fina!


Är vårt barn pilligt av sig? Neee..varför tror ni det?

Kvällen avslutades med några glas vin med Camilla hemma hos hennes kompis Linda och inte förän 02 på natten var jag hemma i min säng.

Idag överraskade vi mamma och Kai med ett besök. Fikade i deras trädgård, Vilmer härjade runt och plötsligt var det middagstid, så vi slog på stort och köpte hämtmat ihop. Efter det var det bara att skynda sig hem då vi hade en riktigt trött liten herre som behövde sova.
Så går det när man går upp 6:30 på morgonen och sover middag på tok för tidigt på dagen.


Nu har vi en ny vecka framför oss med nya äventyr. 
Börjar känna mig lite jagad inför den kommnade helgen då min fest ska bli av.
Jojjomensan nästa lördag är det jag som bjuder till fest iklädd någon utav dom fina klänningarna jag lade upp nedan.
I vårt härliga utsiktsrum ska det bjudas på (förhoppningsvis) god mat, smarriga drinkar, schysst musik och bra väder (får vi hoppas på iaf).
Mycket är det att fixa tills dess så jag får nog se till att börja bocka av punkter redan början på veckan.

Så här vackert var det sist jag hade denna tillställning 2008



Kommentarer
Postat av: real old tom

himmel o pannkaka vilka söta kusiner. Kan du skicka den bilden snarast, den skall bli förstorad och sättas upp i jullans rum så fort det går.

2010-06-06 @ 23:22:27
Postat av: Jennie

Underbara bilder!! Den sista med en underbar utsikt! Nu går han ju Vilmer, eller? Hoppas du får till en trevlig fest:) Kramar

2010-06-07 @ 20:10:49
URL: http://lovaochmamma.blogg.se/
Postat av: annas Perssonliga

Hej!

Vad trevligt med fest! Vad är det du fyller om jag får fråga? Snygg outfit från det året!! Du hittar säkert något lika snyggt iår!



Kram

2010-06-08 @ 16:37:27
URL: http://annasperssonliga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0