Grinpelle

Ja, det är precis vad vi har haft här hemma i ett par dagar. Vad det beror på vet vi inte..men misstänker den sega kindtaden som långsamt borrar sig ur hans tandkött. Får hoppas att det är det och inget annat.
Vi har ju vart nära kusin Isabella som är förkyld men detta började innan vi träffade henne igår.
Hade vart kul att ha en pigg och gla kille på midsommarafton.

Jag och Vilmer skulle egentligen träffa mina vänner Jenny och Maria på en fika i eftermiddag men jag fick i sista stund ställa in den, eftersom jag misstänkte att det knappast skulle bli en trevlig fika. Vare sig för Vilmer, oss eller övriga gäster på stället.
Och inte kunde jag gå själv heller då Robban också hade planer för kvällen med sina kompisar. Fotboll på Plain Kitchen.
Trist, men vi får ta nya försök nästa vecka istället.

Själv lyckades jag dra på mig en liten förkylning efter mitt lilla träningspass i måndags.
Kände direkt efter jag kom innanför dörren att näsan började klia, och blev då orolig för pollenallergi. Men det kan knappast vara nåt annat än snuva.
Hoppas det håller sig till det som är och inte blir värre. Så jobbigt när man knappt kan andas på nätterna och inte känner någon smak av vad man äter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0