En så otroligt härlig kväll!

Är inte så sugen på att sitta vid datorn nu när jag äntligen har lite tid att slappa. Har vart fullt upptagen med att vakna till liv, städa ur utsiktsrummet, vara med familjen och leka med Vilmer.
Så nu blir det lite popcorn och tvn en stund.

Men jag ville iaf säga att jag hade en av dom roligaste kvällarna på länge igår. Maten blev kanon och väldigt lovordad av tjejerna. Alla hade grymt trevligt, snackade och tiden flög iväg.
Inte förrän vid 1:30 kom vi iväg in till stan och Peacocks nya sommarhäng Port Du Soleil nere vid Kajskjul 8. Tråkigt nog stängde dom vid 3 så vi hann aldrig dansa så länge som vi ville.
Får ta oss dit snart igen!
Kände en viss antydning av träningsvärk i armarna när jag vaknade imorse. Haha!

Ni får hålla till godo med en bild idag. Orkar inte lägga upp fler. Det får bli imorgon!
Men ni får en fin en ;)


Kommentarer
Postat av: real old tom

ja du alkoholen talar sitt egna språk, iallafall för min del.

2010-06-13 @ 20:48:45
Postat av: annas Perssonliga

Väldigt fin :) äkta glädje och kanske en del alkohol ser det ut som.

Härligt med en sån kalaskväll!



Kram

2010-06-14 @ 19:56:01
URL: http://annasperssonliga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0