Vilmer och hans kompisar

Idag var vi hemma hos Elin och Noel! En liten klick utav mammamaffian. Jag (&Vilmer), Elin (&Noel), Kiqi(&Mama), Lisa(&Axel) och Sandra (&Max).
Idag hade killarna övertaget men Mama höll igång bra som om det var lika många tjejer! :) Hon är så duktig och traskar runt en massa nu. Även Max tar sig runt med hjälp av soffa, bokhyllor och soffbord:) Dom andra tre är lite lugnare.
Men jisses vad det händer grejer när man inte ses på ett tag alltså!
Var väldigt kul att träffas och tjöta av sig lite!
Speciellt uppeldade är vi inför lördag. Då ska i stort sett hela gänget ut och käka middag och ta lite drinkar ihop! 12 stycken blir vi! Ska bli grymt kul att bara ses vi tjejer, utan barn att hålla ett öga på! Bara att i lugn och ro äta god mat och snacka!

Annars ikväll har vi fortsatt fixa här hemma. Börjat sätta ihop Vilmers nya bokhylla. Men kom inte så långt eftersom vi började vi hungriga och Vilmer trött. Så det blir till att fortsätta imorgon.

Några kort från dagen

Sandra, Kiqis ben, Lisa. Axel, Max, Vilmer, Noel och Elin


Noel och Vilmer


Vilmer på upptäcksfärd mitt i Max mellanmål


Nej, det är inte lätt att få små barn att sitta stilla på rad!




Jo, nästan, om alla mammor sjunger tillsammans i kör! :)


Kommentarer
Postat av: Caroline

Åhh vilka superduper söta kort o ungar! Tråkigt att jag än en gång missade en träff, jag har ingen flyt med de träffarna!! Men Stella snorade idag massor så jag ville ju inte utsätta er andra!



Ska bli grymt nice på lördag! :-)



Ang spinning, klart du kan göra det, just cykling är förresten det man får göra även med foglossning eftersom du håller benen hyfsat ihop. Simma däremot ska man ej göra om man lider av foglossning men det har du väl inte nu så det e lugnt :-)

kram till er

2010-01-20 @ 00:46:50
URL: http://familjensweetie.blogspot.com/
Postat av: Carolina

Jag känner mig verkligen kluven, å ena sidan skulle jag hemskt gärna vara med på lördag, vore skoj o bara komma hemifrån och träffas och äta gott, men å andra sidan så är det ju den diffusa känslan om att inte känna sig hemma i tråden - de träffar jag bjudit in till, ingen skriver upp sig och i princip ingen kommenterar... skriver jag något i vanliga tråden är det oftast ingen som kommenterar - känns lite trist, så jag är rädd för att det skulle bli "skum stämning" om jag dök upp på lördag. :( kram

2010-01-20 @ 21:07:36
URL: http://carolina1979.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0