Snabba Cash

Shit va bra den var! Nu var det ju längsedan jag läste boken så det var en massa som hände i filmen som jag inte minns.
Jag var nästan lite skakis när jag gick därifrån. Och som tårarna rann imellanåt. Inte bra för ett känsligt mammahjärta att se den filmen kan jag säga!
Vi satt på rad 3 och det var för första gången bra att sitta långt fram. Det kändes som om man var på plats där allt utspelade sig. Och sättet som dom filmade på var väldigt annorlunda men bra. Mycket snabba suddiga scener och närbilder på ansikten, och mycket känslor visades. Ska inte gå in på några detaljer för dom som inte har läst boken och inte vill ha några spoilers!
4 av 5 vildmusar får den av mig iaf!


Kommentarer
Postat av: Maja

Å hur fräsch på en skala var Joel Kinnaman?

2010-01-17 @ 18:59:41
Postat av: Malin

Behöver jag ens recensera det?! ;-) Men ok! 10 av 10 tycker jag är rättvist!

2010-01-17 @ 19:41:09
URL: http://malansnyaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0