Natt

Ska egentligen lägga mig nu men fastnade såklart när jag gick ut i vardagsrummet för att stänga av datorn.
Har kämpat hela kvällen med att få Vilmer att sova! Han har totalvägrat men nu äntligen så. Så nu är det även dags för mig att sova.

Ville egentligen bara berätta en sak.
Igår ramlade min älskade lilla bebis ner från sängen och slog huvudet i byrån som står bredvid. Ja, det är den kassa mammans fel  :( Jag mår som jag förtjänar!
Han skadade sig aldrig och mår bra!
Jag berättar mer om det imorgon! Blir en alldeles för lång historia att skriva så här sent på natten.


Kommentarer
Postat av: Carolina - Har tävling i bloggen!

Men lillskrutten då, tur att det gick bra i fallet - båda mina barn har också ramlat ner från sängen, och jag vet mååånga andra - så du är absolut inte ensam, och absolut ingen KASS mamma - du är underbar! <3 kramar

2010-01-07 @ 12:33:04
URL: http://carolina1979.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0