Maria har rätt

Jag glömde en!
En utav dom allra bästa:

Den här gick varm hemma hos mig och mina kusiner i måånga år! :) Önskar att jag hade kvar alla dessa filmer så man kunde få frossa lite. Men efter många utlåningar försvann alla älskade filmer en efter en och vi hade ingen koll på vem som lånade vad. Tråkigt!



Arkimedes är ju ändå den bästa i filmen. Jag älskar den lille ugglan! Han är ju så pessimistisk så det blir roligt.


Det gick jättebra hos frissan imorse. Håret blev inte riktigt så ljust som jag hade tänkt mig men ändå bra. Blev lite varmare ton på det än innan. Bra d, tyckte att jag såg så himla blek ut i den färgen jag hade. Jag är ju iofs blek! Men vem är inte det på vintern?! :)
Tacka vetja brunutansol!
Hon klippte dock inte så mycket eftersom jag vill ha lite mer längd på det. Eller ja, så mycket längd jag kan ha på mitt korta hår. Haha!

Nu ska jag slänga i mig lite mat och börja göra mig iordning för ikväll innan Vilmer vaknar.
Den gamle ligger på soffan och sover. Inte lätt att gå ut och ta några öl när man snart är 30. Man blir bakfull för minsta lilla då!

Hoppas ni har en trevlig helg allihopa!

Hejs!

Kommentarer
Postat av: Elin

Hehe, den såg vi också om och om igen :)

2010-01-31 @ 09:48:57
Postat av: Jennie

Hahaha, nej jag vet exakt vad du menar, jag är 33 i år och känner mig helt förstörd efter en utekväll;) Å har du färgat dig blond igen, du får visa ett foto här på bloggen:)Är ofta här och läser...Vilmer är supersöt på fotona,min ena syrra blev också helt frälst när jag visade henne lille Vilmer, hihi! Önskar att Lova fick lite tillväxt på håret nu, hon hade mer när hon föddes! Hon har tappat hår plus att det har blivit ljusare. Jag vill ju kunna göra en liten toffs på huvudet till hennes klänningar i sommar...Kramar

2010-01-31 @ 18:03:09
URL: http://lovaochmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0