Lite lördagsnöje



Väldigt rolig och väldigt bra gjort! =)

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha, den va rolig :)

2010-01-09 @ 21:40:44
Postat av: Jennie

Tycker inte alls att du låter som en trök morsa. Barnens rutiner är exktremt viktiga och med tannke på hur Vilmers sömn varit på nätterna så är det säkert ännu mer viktigt för honom. Ni missade inget ändå, det var en ruskigt tråkig match! Kommer nog blir roligare matcher senare i vår.



Jag har avskytt den serien innan, har inte alls fastnat. Efter jul då jag fick den så blev jag tvungen att stänga va 1:a avsnittet 3 gånger av obehagskänslor =). Men sen var det kört! Ja just det 2:a filmen kommer ju snart den me. Men då måste jag ju ha sett den 1:a =D!



Kram

2010-01-10 @ 09:50:30
URL: http://jennienennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0