Disneyfantast

Någon mer än jag som fullkomligt älskar klassiska Disneyfilmer?

Jag var ju film-galen tidigt som barn och kunde se mina favoriter om och om igen. Man skulle haft dvd då, så man slapp spola tillbaka filmerna hela tiden ;)

Här är mina absoluta favoriter från när jag var liten:










Blir ni liksom jag alldeles varma i kroppen när ni ser dessa? :) Eller är ni för gamla? Eller kanske för unga?

Om två veckor får jag bli barn på nytt! :) Då ska jag ta med min systerdotter Linnéa på den nya Disneyfilmen Prinsessan och Grodan. Äntligen har dom gjort en "riktig" Disneyfilm igen. Och jag lär väl tycka den är minst lika bra som hon. Den verkar ju onekligen rolig iaf!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag e nog alldeles lagom gammal för att uppskatta tecknat. Jag har dock inte köpt på mig just disney filmer än, men det kommer nog för som du säger så finns det så mycket minnen bakom dom filmerna.



Skulle vara roligt att ha en hel drös om inte för mig själv så för systersonen.



Jag betalde 443:- med frakt för det. Jo framtänderna är ganska vita men dom på sidan är en nyans mörkare, och dte känns tråkigt. Så jag har ju som sgat lovat mig själv en tandblekning då jag varit rökfri i 1 år =D... så nu ska det minsann bli av.

Förresten så har fudjidirekt ett erbjudande att man får 100 bilder gratis, man betalar bara 29:- för frakten. Tänkte om ni hade några ni vill ha. Tror många fotoframkallare har sånna erbjudanden. men jag testade fudji och det gick på 1 dag! Helt sjukt bra.!



Kram

2010-01-30 @ 09:49:41
URL: http://jennienennie.blogg.se/
Postat av: Elin

Å, jag älskar alla de dineyfilmerna!!! Och jag vill också se Prinsessan & Grodan, får hitta nån i lämplig ålder att ta med som ursäkt :)

2010-01-30 @ 09:54:59
Postat av: real old tom

du glömde svärdet i stenen

2010-01-30 @ 14:18:25
Postat av: Kiqi

Jaaaaa!!!

Hur kan man inte älska dem!

Säger bara Djungelboken!! Den lilla apan är så bäst =D

Lejonkungen är nog min absoluta favorit, men shit vad jag lipar till den..

2010-01-30 @ 22:09:42
URL: http://babymama-2009.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0