Gårdagen

Yes! Igår varde det en prommis hem till Maria och Julia i kylan! Men med dom rätta kläderna så funkade det bra. Och med dom nya vinterpjucksen på så var det mer än ok att vara ute och traska.
Jag slipper ju iaf mina gamla där jag fick vika in fötterna. Mina fötter behagade ju att stanna kvar på 39 och inte gå tillbaka till 38 efter graviditeten. Tji fick jag! Alla gamla skor är försmå! På gott och ont säger jag!
Vissa är jag glad över att slippa och vissa är jag ledsen över att aldrig mer kunna stoppa fötterna i. Som mina älskade Converse. Får bli ett par nya till våren!

Men nu kom jag av mig märker jag!

Iaf tog det en liten stund innan vi var framme pga tjocka kläder och dåligt skottade eller Oskottade trottoarer eller isiga trottoarer. Gav upp imellanåt och gick på vägar som erbjöds.

Hos syrran bjöds det på fika. Mackor och kladdis med mumsig glasyr på! Robban kom efter han slutade jobbet. Även Calle hann med en stund innan det var dags att vandra hemåt.

Glömde helt bort att ta kort hemma hos dom men tog kort på vägen hem! Typiskt!


En söt liten koltrast som burrade upp sig på en buske i kylan


Vår fina damm som nu går att åka skridskor på.


Vilmer sovandes med vårt hus i bakgrunden.


Bra påpälsad var jag som ni ser.



Eftermiddagen bjöd på småshopping på torget med Maria. Kom hem med vakumpåsar till Vilmers alla bebiskläder som ligger och tar plats (Funkar dom bra ska det inhandlas fler till vinterjackorna när dom ska stuvas undan), en luvtröja från PoP på rea till Vilmer

, lite smått o gott från Hemköp, godis från Kungsgodis och thai från Fiskebäck.


Kvällen avslutades med Lets Dance och god mat. Lets Dance bytte vi bort bara efter en kort stund iofs! Trodde att jag/vi skulle tycka det var roligare än förra säsongen men Zzzzzzzzzzzz!


Kommentarer
Postat av: Elin

Vilmer ser ut att ligga gott där :) Vart i Fiskebäck köpte du Thai? Måste jag ha missat!!

2010-01-09 @ 21:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0