Dagens

Tid att gå upp: 9:00 
Humör:
Bra
Natt: Lugn! Bebisen har sovit hela natten!
Väder: Mulet -1 och moddigt på vägarna
Frukost: Vaniljyoghurt, Branflakes, solrosfrön och pumpakärnor
Lunch: Mackor hemma hos mamma
Middag: Rester från gårdagen
Godis: En påse inhandlad på Bergakungen
Frisyr: Suck, en rejält ful blond/grå?! utväxt och sliten kalufs. Ta mig till den 30e jan och min frisör nuuuuuuuuuu!  
Bästa: JW
Sämsta: Slutet på filmen
Malin: På tok för sleten och i stort behov av uppfräschning
Vilmer: Lika pigg o glad som alltid
Robert: Go o gla kexchoklad
Klädsel: sletna jeans, vitt linne och rutig skjorta
Vill ha: Mer pengar och hjälp på folket på Haiti
Utflykt: Promenad till mamma och Kai
Låt:
StoneSour - zzyzx rd
Saknad: En platt mage
Dummaste: Smömoddet som var helt omöjligt att ta sig fram i med barnvagnen. Svetten rann innan jag kommit halvvägs till mamma
Sjuka: Skulle vara min förbannade nästäppa då, som vägrar att släppa!
Drog: Joel Kinnaman. Haha!
Köp: En kanellängd för 30:- till fikan hos mamma och Kai
Morgondag: Reashopping på Village med Camilla och skridskoåkning vid Hinsholmen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0