Utmaning

Jag har fått en utmaning av Caroline.
Hade tänkt mig att sitta ner och klura ihop den nu ikväll men eftersom i har en vaken liten gangster här så får jag nog ta itu med den imorgon.
Så du får vänta en dag extra på dina musiktips Caroline ;)



Jo, jag har glömt att skriva lite viktiga och oviktiga händelser som skett det sista.

Vilmer är nu en hejare när det gäller talets gåva. Ord som Hej "hee", Blä "ble", Nej "nee", Tack tack "ta ta", Iris "Iiijjiish" och Titta "titt" har dyker upp titt som tätt här hemma. Även Mamma och Pappa såklart.

Min mobil som inte ens är 1 år gammal är död. Jäkla värdelösa Sony Ericsson! Så det är lagning som gäller nu. Under tiden får jag använda min gamla mobil med den yttepyttiga skärmen :S
Mest ledsen är ja över allt som är borta nu. Alla grattissms jag fick i samband med Vilmers födelse :( Dom som betydde så mycket för mig.
Sen är det lite bilder och filmer, men det mesta är sparat på datorn. Annars är det bara en del nummer. Men det är ju inget som är omöjligt att skaffa fram på nytt.

Igår stod Vilmer för första gången riktigt bra och länge mot vad han gjort tidigare. Iofs lutad mot en soffa och med mina händer knappt nuddande men som säkerhet runt honom. Men ändå! Heja Vilmer!!

Fick mig en saftig böteslapp när jag var och tränade igår. Där fick jag för att jag var slö och tog bilen dit.... parkerade där det inte var tillåtet att stå förrän efter 17. Klockan var 16:30. Jag blir såå trött på mig själv!!!!

Ja, det var väl det!

Sov så gott alla!  Nu ska ja väcka en snarkande sambo i soffan och lägga en liten vildmus.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0