Robbans födelsedag

Här kommer lite bilder från i fredags.






Vilmer äter yoghurt med hela kroppen och även med sitt hår.
(Nu ser ni väl att andra framtanden nästan är på väg ut?)


Näsan är numera väldigt intressant.
(Ja, spännet sitter där igen) (Ni har väl för guds skull inte missat hårdrockstecknet? ;) Det skall börjas i tid! )


Att busa med farmor är skojigt


Med mormor också


När jag skulle ner och slänga skräp efter kalaset passade jag på att ta med mig kameran







Jajjemen, som ni ser använder Robban sin eu-moppe extremt mycket nu på vintern. Dom trivs tydligen väldigt bra ute i snö och iskyla har jag hört!




Härliga snöfoton!


Så mycket foton och inget bra på födelsedagsbarnet och hans presenter. Dåligt av mig!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hehe ska Vimler bli riktig hårdrockare med långt hår =)? Tur att allt klär ne skönhet (syftar på det söta något feminina hårspännet)!



Kram

2010-02-25 @ 17:29:30
URL: http://jennienennie.blogg.se/
Postat av: Elin

Härliga bilder på Vilmer! :)

Inte klokt så mycket snö det faktiskt ligger!

2010-02-25 @ 19:57:48
Postat av: Jennie

Å, han är SÅ SÖT Vilmer! Här ser likadant ut på snö-fronten, önskar att det kunde smälta bort lite nu så att man åtminstone kunde gå med Lova i vagn. Ska snart ta mig an din utmaning gällande bästa och sämsta album. Blir lite problem för mig då min skivsamling just nu ligger i källaren i lådor. Älskar som sagt musik, men köper aldrig skivor längre, tyvärr. När skulle ni åka till fjällen? Kramar

2010-02-25 @ 21:00:38
URL: http://lovaochmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0