Med en enkel tulipan

Med en enkel tulipan uppå bemärkelseda’n jag har den äran jag har den äran att gratulera!

Idag fyller darlingen hela 29 år!

Och jag får sjunga lite på bloggen då det blev misslyckat imorse.* Ingen sång och ingen bricka med flagga, kaffe, ljus och presenter. :(  Det får bli presentutdelning när han kommer hemn från jobbet istället.

I eftermiddag blir det kalas med dom närmsta i familjen och det bjuds på mycket gott!



Grattis älskling från mig och gubben!
























*För att göra en lång historia kort har vi haft en helvetesnatt. Vilmer somnade vid 20tiden, vaknade 23 och var vaken till 24. Sedan har jag ingen exakt koll på tiderna men vi var uppe vid tvåtiden och sedan vid 3.30nånting till när Robbans klocka skulle ringa vid 5.20.
Jag tror det är mycket på en gång nu. Tänder och så har han börjat bli förkyld IGEN, därmed blir hostan värre. Sedan tror jag att han är i någon utvecklingsfas.... måste läsa det i
boken. Var längesedan vi märkte att han var i en sådan fas. Nu är han supergrinig hela tiden, mammig och jättekäsnlig när man säger till honom för saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0