I think i die!!!!

Satt igår och pratade om Laila Bagges coola döskallehalsband hon har haft på sig i diverse tv-program.
Och idag när jag var inne på hennes blogg och läste...som jag brukar... hittar jag en länk till klädmärket hon har startat.
Där inne fann jag också att det är hon tillsammans med en kvinna som designar och tillverkar smycken som har gjort detta coola halsband. Och det fanns mer kan jag lova!
Jisses, jag skulle vilja ha hela kollektionen. Alla smycken innehåller ju ett antal Swarovski-kristaller så det är ju inga H&M priser. Men det var många av dessa vackra kreationer som hamnar på min önskelista.










Kommentarer
Postat av: Anonym

De säljs i klockaffären på Allum samt på Monroe i sturegallerian(sthlm)

Hoppas tomten är snäll i år ;)

2010-03-01 @ 00:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0