Kyla stoppar inga barn

att ha kul!!










Kommentarer
Postat av: Jennie

Oj va roligt med alla kommentarer =)! Kan ju börja svara på det om bilen. Den går att köra så än är den inte skrotad. Det var gubben på besiktningen som tror att försäkringsbolaget kommer välja att göra det. Kofångeren är helt borta och hela golvet i bagaget är böjt av smällen men den rullar som sagt =)!

Mår helt okej nu. Är stel i nacken när jag vaknar men har rört mycket på mig för att jags ka få så goda förutsättningar som möjligt. Tyvärr så är det ju för tidigt att märka om jag får bestående men eller inte men jag har gjort som läkarna sagt till mig =).



Hehe om Johan frös =)? Nja det var minus 17 grader så hans fötter försvann innan första halvleken var över annars va d nog lungt. Vi ska nog tom gå och titta igen =)!



På ullared va det typ tomt och jags kojar inte. Jag var säker på attt det skulle vara så men många sa emot mig och sa att det skulle vara fullt =). Man kunde tomm köra vagnen vid kläderna och inte ens vid sminket var det kö när vi var där =D! Dock så orkade jag inte kolla kläder igår utan det fanns så mycke annat somm jag behövde och jag hade bestämt mig för att inte handla för mer än 2500 så då fick kläderna helt enkelt vänta till nästa gång =)!!



Rakt hår blir det. Ska tittt efter en liten tiara eller nått annat för att piffa upp det dock =)!



Oj detta blev en lång kommmentar!



Jag förstår att ni har det super bra på ledigheten =)! Va roligt att han börjar prata så mycket! Snart bubblar det ännu mer ur munnen =)!!



Kram och gott nytt år!

2010-12-30 @ 09:03:20
URL: http://nennie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0