Tack!

Tack för alla era fina kommentarer ang allt detta med lägenheten. Dom värmer!
Det är en stor förbannad skam att det blev så här :(
Men jag försöker att inte tänka för mycket på det. Då är det som om det inte hänt :/ Eller...nästan iaf :( Tänker jag för mycket på det blir jag bara så ledsen igen.

Och förlåt för min dåliga kommenterande. Jag sträckläser efter att par dagar på alla bloggar och då blir klockan oftast för mycket för att sitta och kommentera. Haha! Va kass jag har blivit! :)

Sommaren försvinner likt en solnedgång nu. Man vill bara gripa tag om det sista som är kvar av den innan mörkret kommer.
Och inte bara sommaren. Utan min tid hemma med Vilmer. Jag fasar faktiskt lite över att börja jobba. Jag vill riktigt inte inse att vår tid är över. Det gick för fort!
Det känns som igår när jag gick hem från jobbet med havandeskapspenning. Och nu är det plötsligt 1½ senare. Sanslöst!
Tiden går aldrig så fort som när man fått barn hörni!!!
Men oj va mysigt Vilmer och Robban ska ha nu. Långa härliga dagar tillsammans och bara göra vad dom känner för. Det kan jag leva på när jag går och sliter på jobbet. Att dom har det gott! :)

Appropå tid som går fort, kan jag ena dagen tycka att Vilmer fortfarande är så liten, men lika fort jag tänkt det inser jag hur stor han har blivit. Att han har vuxit till en stor liten kille som kan börja ta för sig lite livet, springer som en galning, har börjat gå baklänges, har sin 12e, 13e, och 14e tand på väg ut, säger "hej", "titta där", "nej", "iris", "mamma", "pappa" och lite annat hela dagarna, dansar sig svettig och snurrig, diggar till musik, pussas, skojar och mycket mycket mer och är bara helt underbar.
Shit va häftigt det är att ha barn! Förutom när dom bråkar. Och det har Vilmer gjort i över en månads tid nu. Men det glöms lika fort som en fingerknäppning när man ser honom i sitt esse om dagarna.  ;)





.....Blir tokig....skulle lägga in ett litet filmklipp på vildmusen men youtube vill inte samarbeta sidag. Hoppas det funkar imon!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0