Grattis vår älskade lilla Vilmer på 1 årsdagen

Idag är vår lilleplutt hela 1 år. Tänk va fort tiden går när man har roligt! :)
Febern har suttit i fast han har varit betydligt piggare och gladare idag än vad han vart dom andra sjukdagarna.
Dock startade dagen mindre roligt för honom. Strax innan 6 vaknade han och grät och var helt skållhet. Jag tog tempen på honom och den visade 39,6. Stackars liten! Han var helt borta.
Jag gav honom en Ipren sup och fick i honom nästan en hel flaska välling. Efter det somnade han om oroligt. Och även jag slockade igen på två röda.
Först vid 8:30 vaknade han igen. Och var en helt annan Vilmer. Eller sitt riktigt jag kanske man ska säga. Han var jätteglad och snattrade en massa.
Medan han fick sitta i sin säng och pula med lite leksaker gick jag in i köket, gjorde en till välling och fixade en födelsedagsbricka.
När jag gick in i sovrummet med brickan och sjöng "Ja må han leva" för honom så tittade han alldeles storögt på mig. Sen skrattade han!
Mer på brickan än välling hade jag en flagga, ett ljus, en smoothie och några majskrokar. Och såklart ett paket :)
Det var populärt!



Det nyklippta födelsedagsbarnet









Vi har en liten herre uppe som inte vill/kan sova just nu så fortsättning följer!

Kommentarer
Postat av: Therese

Åh så söt och lockig han blev den lilla vildingen!

2010-04-16 @ 20:34:02
URL: http://the-fuck-up.blogspot.com/
Postat av: Jennie

ETT STORT GRATTIS Vilmer på din 1 årsdag

Puss och kram från Lova



(japp, hon erkänner, hon är lite kär i han röda lockar;)

2010-04-16 @ 21:26:58
Postat av: real old tom

åhhhhhhhh han är ju så vansinnigt söt, vad fin han är i håret. Bra jobbat.

2010-04-16 @ 21:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0