Gladdag

Idag är det en riktig gladdag!
I helt underbart väder har jag varit på en långpromenad under tiden Vilmer sov i vagnen. Tog bl a en runda i Ruddalen. Fick tom ta av mig jackan för jag blev så varmt. 
Riktigt kände hur solen brände gott i ansiktet!

När lilleman vaknade var vi lagom framme vid torget. Där gick vi och drog i lite affärer. Mätte Vilmers fötter och även mina. 
Har tänkt att fynda mig ett par Converse på Tradera. Har upptäckt att det säljs mängder som inte ens är använda eller endast använda ett fåtal ggr.
Var inte 100 på vilken storlek jag har längre och vad är inte bättre då än att mäta fötterna! :)

På torget lyckades vi träffa mamma en kort stund som skulle handla sig en jeansjacka och mat på Hemköp.
Efter det dök Robban upp och vi traskade runt i lite affärer och åt sedan lunch.
Då dök även Maria upp. Jag, det var rena familjeträffen idag :)
Hon var ute efter något nytt rolig att ha på sig ikväll när hon ska ut med jobbet.

Konstigt nog ska alla tre systrarna ut ikväll, fast med olika sällskap.
Jag ska på AW med kära Maria och Carro (som jag inte träffat på jättelänge). Camilla ska ut med sitt jobb, och Maria likaså.
Eftersom jag bara ska på AW så kanske jag hänger på någon av dom senare. Jag vet ju att Camilla och hennes arbetskamrater ska festa iaf.
Är så tråkigt att bara ta nåra glas och sedan åka hem, när man ändå är sugen på att festa ;)

Vi får se vart kvällen bär!



Bjuder på ett gammalt gladkort dagen till ära.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Vilken fin bild, Malin! Du ser ut som en riktig piggelin :) Kram

2010-04-09 @ 22:39:09
URL: http://lovaochmamma.blogg.se/
Postat av: real old tom

Bli genast blond igen, snnabba på, har nästan glömt hur du såg ut. Vad fin du var i så ljust, du är fin nu med, men passar helt klart bäst i så ljust.

2010-04-10 @ 10:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0