Dagens händelser hitills...

Idag händer det inte mycket för min och Vilmers del.
Eller ja, Vilmer har nog haft en riktigt händelserik dag. Släppt ut och in katterna (dom är väldigt spännande), varit med mamma i tvättstugen, badat med mamma och lekt med badankorna, ätit lunch iform av palsternacka/potatispuré och lite banan till efterrätt och nu ligger han och sover.

Själv sitter jag här med en jobbig förkylning. Näsan bara rinner konstant. Suck! Hoppas den går över snart!!

Systeryster Maria köpte sig ett par väldigt snygga skor igår, vilket gjorde att även jag började leta. Hittade såklart ett par jag skulle vilja ha. Livsfarligt nu när man inte har så bra med pengar som mammaledig!

När lille Vilmer Vildmus vaknar ska familjen åka och kolla på en annan barnvagn jag har hittat. Japp, ni läste rätt. Ska lägga ut Briovagnen vi har på Blocket idag är det tänkt. Stör mig mer och mer på den och märker att jag inte kan bortse från dom "felen" vagnen har. Speciellt inte om man ska ha den i drygt 3 år?!
Har hittat en annan vagn av märket Quinny på Blocket som jag blev väldigt intresserad av. Men efter vår tidigare miss ska vi noga kolla upp den vagnen i en barnvagnsaffär så vi inte köper en vagn igen som vi blir missnöjda med.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Det är absolut fritt fram att fråga. Ludwig har ingen speciell sjukdom så det är ganska svårförklarat dock. jag har skrivit om det på bloggen förut. Läs gärna det här:

http://creyla.blogg.se/2008/september/trott.html#comment



Och fråga sen om det är nåt du inte förstår.

Kram

2009-09-07 @ 16:35:46
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: real old tom

vissa dagar är mer spännande än andra!

2009-09-07 @ 19:26:42
Postat av: Sandra & Nils

Hej!



Vad är det ni inte är nöjda med på BRIO-vagnen.

Vi har också en BRIO-vagn nämligen, det är därför jag frågar!

2009-09-08 @ 13:49:30
URL: http://familjenclasson.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0