Hej hopp

Åhhh sikken härlig kväll det har varit!!!

Var som sagt på tapasrestaurangen Mañana med mina goa tjejkompisar. Kändes verkligen som något saknades, att jag hade glömt något hemma när jag satt där själv. Men gud så skönt det var att göra något på egen hand. Och Vilmer var hemma och hade pappa alldeles för sig själv, så han hade det inte så dåligt han heller.

Och sikken god mat dom hade. Var proppmätt när jag gick därifrån. Min meny såg ut så här:
*Nygräddat bröd med smaksatt färskost
*Små grillade paprikor fyllda med basilikafärskost
*Marinerade kycklingspett
*Baconlindade dadlar som var sååååååååååååå goda!

Vet redan vad jag ska välja nästa gång jag går dit. Tur att alla valde lite olika saker så man fick lite tips tills dess. =)

 




Nu det sista ikväll hade vi ett litet halleluja moment här hemma. Jag lyckades sjunga Vilmer till sömns innan klockan var 22. Tjohooo! Och ingen skrikfest blev det. Efter 3 sena skrikfestskvällar och två trötta och förtvivlade föräldrar trodde vi att detta skulle pågå ett tag. Men icke! Heja Vilmer!!

Kommentarer
Postat av: Dalen

mysigt det ser ut! miss you! ses snart hoppas jag! KRAM

2009-09-10 @ 19:46:59
Postat av: Maja

Såååå jäklans gött! Va där igår å käkade...love it!

Hoppas allt é götta med er annars!! Kramar

2009-09-11 @ 18:55:00
Postat av: MISSEXTRA

Har du haft en bra Lördag?:)

2009-09-12 @ 22:01:25
URL: http://missextra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0