Usel mänska

Jag vet! Borde vara bättre på att uppdatera!
Har inte haft så mycket tid över i dagarna. Och kommer ha lite fullt upp ett par dagar till.

Helgen gick åt att träffa Robbans bror med familj som var på besök från Oslo. Det var kul att träffa dom igen. Har inte sett dom sedan Vilmers dop. Tyckte att Victoria, Vilmers kusin på 1½år, hade vuxit jättemycket sedan dess.
Dom hade den stora nyheten att Vilmer ska få en kusin till i februari! Jätteroligt! :) Spännande och se om det blir en kille eller tjej!

Kusinerna
Vilmer hos farbror Jim
Hrm...du är ju lika sticksig som pappa!

I förmiddags var jag och Vilmer på den sista föräldraträffen som denna gången var på öppna förskolan. Det var kanonmysigt! Kul att äntligen få komma dit och se hur det ser ut där. Pratade om förkylningar och sjukdomar idag. Efteråt på sångstunden och fikan var det drygt 15 mammor med barn. Livat alltså! :)

På eftermiddagen/kvällen tog jag och Vilmer en sväng till Mia och mös lite. Blev inte så länge men enligt Vilmer räckte det gott och väl. Han somnade i hennes säng...men vaknade tyvärr upp efter bara 30 min. Var lite grinig strax inan vi åkte hem vid 20tiden men var jättelugn hela vägen hem och lyssnade snällt på sina mamma som sjöng vackra visor för honom.
Vart är Vilmer?
Där var han!

Imorgon blir det fika hos Camilla i mammagruppen på förmiddagen och tjejmys med Desperate Housewives på kvällen hos Maria. Fast Vilmer får vara med imorgon också. Han lär som vanligt bli poppis bland tjejerna :) Lite lättare och somna honom hos Maria, då hon har ett extra rum där jag kan lägga honom så han inte störs av oss.

Nu ropar sängen på mig!

Godnatt alla goa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0