Mysväder

Idag är en sådan dag man bara vill vara inne och mysa och inte sätta en tå utanför dörren.
Katterna ligger och sover på varsin soffa, nyhetsmorgon på tv, Vilmer i gåstolen och snart är det frukost.

Idag väntar vi på posten som kommer med Kents nya skiva och ett telfonsamtal från vårdcentralen vid 11. Då ska jag tigga vaccination för mig och Robban.
När Robban kommer hem så det tränas för det har jag inte fått gjort denna veckan. Ska bli så skönt att få röra ordentligt på fläsket.
Och i eftermiddag ska vi på middag hos Robbans mamma.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Hade oxå velat ta d lugnt, men nu har vi dammsugit, städat och putsat fönster ;-) Hoppas allt är bra!!

2009-11-06 @ 15:59:44
URL: http://www.muppsan.com
Postat av: real old tom

Nu har du myst jäääääätelänge.

2009-11-09 @ 07:58:33
Postat av: Carolina

Nu är tävlingen i samarbete Lekvira avslutad - ta en titt i min blogg om DU vann?

Passa även på att delta i mina övriga tävlingar där du kan vinna ursnygga gummistövlar och en fantastiskt lyxig "Chocolate"-kräm! Kram Carolina

2009-11-09 @ 19:05:04
URL: http://carolina1979.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0