Halsbanden

Här kommer halsbanden jag gjorde härom dagen


Det första är ett långt och jag har stansat in Vilmers namn, födelsedatum, Lycka och Kärlek på alla sidor av smycket ni ser. Det andra har jag stansat in Robbans namn, Kärlek och en stämpel med två hjärtan. En sida är tom. Tänkte först fylla i det om vi får ett förlovnings/bröllopsdatum, men har nu ändrat mig och kommer nog sätta dit "vårt" datum vi blev tillsammans istället. Får göra det nästa gång man åker dit.




Det andra är ett kort halsband med ett hjärta och en kabinhake så man kan fästa olika smycken innuti





Sedan köpte jag delar så jag kan göra mig ett snyggt bokmärke


Kommentarer
Postat av: Jennie - Mitt liv som mig

Gud va fina grejer du gjort! Vad kostar det att gå en sån kurs. Tror det hade varit något för mig, lite terapi arbete =)!



(om du fått en liknande kommentar innan så är det för att det krånglar då mans ka skicka iväg den)



Kram/Jennie

2009-11-04 @ 19:49:02
URL: http://jennienennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0