Grattis i efterskott

Till mig! :)

Idag har vi haft kalas för mig. Har i vanlig ordning varit hemskt trevligt, trångt och varmt :)
Som grädden på moset vägrade Vilmer att sova middag i eftermiddag så han var sjukt trött hela kalaset stackarn. När väl alla hade gått hem vid 19tiden slocknade han som ett ljus när det var läggtime.

Det bjöds först på glögg, pepparkakor, nötter och skumtomtar eftersom det faktiskt är 1a advent idag. Sedan åts det tacos och till efterrätt min stora favorit. Lenas frusna hallonmousse. Jag bara älskar den! Och det gjorde alla andra också!

Lägger ut receptet på den. Den passar ju sig allra bäst en varm sommardag men funkar minst lika bra en kall höst/vinterdag också :)

Av mamma och Kai fick jag resterande delar utav servisen jag har samlat på i ...ja.. i många år är det iaf. Skönt att det är klart. Nu är det bara några finskedar kvar.
Undrar vad man ska börja samla på sen? Bestick, vinglas. Det återstår att fundera på.

Av Maria och Camilla med familjer fick jag ett presentkort på Stadium. Har lite planer på att hitta mig ett par nya träningsbyxor samt ett nytt regnställ så lite hjälp på vägen är aldrig fel!

Tack snälla ni för presenterna!

Här är tyvärr den bästa bilden på mig och Vilmer ihop. Hoppas syrran har några bättre.


Här är lilla gubben i sin stiliga skjorta dagen till ära" :)


Den klassiska fräsa-näsan-och-vifta-med-armarna går hem varje gång det är mattime.

Kommentarer
Postat av: Elin

Vilken snygg klänning du har på dig! Vad kommer den ifrån? :) Härlig bild på Vilmer den sista, så söt! :)



Hallonmoussen låter riktigt god, den får man nog testa snart! Ska ha kalas på söndag, så får se om man kanske skulle testa redan då :)



Har ni lust att ta promenad eller lekstund nån dag? Hur ser onsdag ut för er?



2009-11-30 @ 08:41:35
Postat av: Jennie

Sötnosen =), man blir så glad av att se bilderna på honom =)! Hans mamma var väldans fin i håret också =)!!

Kram



(är klar med mitt inlägg nu om du e nyfiken)

2009-11-30 @ 12:07:10
URL: http://jennienennie.blogg.se/
Postat av: Caroline

Du ser GRYMT fräsch ut vännen. skit-snygg är du!! Tänk om jag vore hälften så fräsch, då hade jag vart nöjd! ;-) KRAM till dig o tack för awarden, ska svara på den nu!! ps Nu borde länken till min blogg funka med..

2009-11-30 @ 20:24:50
URL: http://familjensweetie.blogspot.com/
Postat av: Kiqi

Shit vad snygg du är!!! Både hår och känning. . den var urläcker! Och då är sååå duktig som gått ner så himla mycket, så fort! Iom att man lärde känna dig som gravid, så ser du ut som en helt annan människa för mig ;O)



Kram

2009-11-30 @ 23:20:09
URL: http://babymama-2009.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0