Award

Jag har fått en award av både Anna och Carolina. Meningen är att jag ska skriva 10 sanningar om mig själv och sedan skicka vidare till 3 andra bloggvänner. Jag slår ihop dessa då det blir jobbigt att komma på 20 saker om mig själv! :)




* Jag är en otrolig tidsoptimist. Kommer ytterst sällan i tid någonstans. Och Robban som ALLTID är punktlig som får ständigt stå ut med att vänta och skämmas.

* Jag har blivit sjukt gråtmild sedan Vilmer kom till världen. Klarar inte av att läsa något hemskt om barn eller djur över huvud taget längre.

* Jag har någon slags fobi för att bada på riktigt djupt vatten. För vad jag är rädd vet jag inte. Känns alltid som om något ska komma och dra ner mig i djupet.

* Jag var sjukligt svartsjuk förr men har lärt mig att komma ifrån det.  

* Har svårt att tänka på Vilmers förlossning. Blir allt för påmind över hur nära det var att vi förlorade honom.

* Jag har sedan Vilmer föddes i april gått ner 28,5 kg. Gick upp 27 kg under graviditeten. Har 4,5 kg kvar tills jag når min "match"vikt.

* Jag ville bli konstnär eller veterninär när jag var liten. Målar gör jag inte längre fastän jag saknar det. Och veterinärutbildningen kommer aldrig se sitt ljus eftersom jag aldrig skulle klara av att karva i djur.

* Längtar sjukt mycket efter ett eget hus! Hatar att bo i lägenhet. Instängdkänslan gör sig påmind varje dag.

* I löööööve glass i stora lass. Och jobbade dessutom i en glassaffär/fabrik under min ungdom. Åt inte glass på ett bra tag efter jag slutade där. Förståligt då jag kunde gå och stoppa i mig glass och nybakade rån mm hela dagarna. Tack gode gud för att man var tonåring då. Hade det varit nu hade man väl varit stor som ett hus! :)

* Har saknat min pappa i 12 år nu. Det är en lång tid!






Jag skickar awarden vidare till Jennie, Caroline och Elin!
Berätta gärna när ni har skrivit era!




Kommentarer
Postat av: Caroline

Åhh vad roligt att läsa så personliga saker om dig!! Stackars dig som saknar din pappa förstår att han gått bort. Beklagar sorgen! Och håller med om det där med djupt vatten, det är otäckt och jag är rädd för att ngn ska tag i mina ben! Tack för awarden!

2009-11-29 @ 21:30:50
URL: http://http:/familjensweetie.blogspot.com/
Postat av: Jennie

Håller med Caroline, var roligt att läsa små sanningar om dig!

Tackar så mycket för att du skickade den vidare till mig och jag skall skriva den så fort jag får tid =)!

Kram

2009-11-30 @ 07:44:06
URL: http://jennienennie.blogg.se/
Postat av: annas Perssonliga

Hej!

Vad roligt att läsa några sanningar om dej. Att du lyckats gå ner nästan alla graviditetskilon på så kort tid är helt fantastiskt.Bra jobbat!!!



Att ha mist en förälder och i så unga år kan jag inte ens föreställa mej hur det känns. Förstår dock att saknaden aldrig förvinner :(



Massor med kramar

2009-11-30 @ 20:35:28
URL: http://annasperssonliga.blogg.se/
Postat av: Caroline

Tack Malin. Nu är jag klar, välkommen in o läs, kram till dig!

2009-11-30 @ 21:10:06
URL: http://familjensweetie.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0