Våren försvann igen

Hade en tanke om att jag skulle ge mig ut på en promenad tidigare för vädret var så härligt.
Men så fick jag sån ångest över hur smutsigt det är här hemma. Fasen va fort det blir dammigt och äckligt när man är hemma så mycket!
Började iaf städa men oj vad långsamt det går. Suck! Orkar knappt någonting förrän jag måste ta paus. Jäkla skit! Får sammandragningar för ingenting. Men det är väl så här det är på slutet antar jag. Knappt en månad kvar!
Promenaden sparar jag nog till senare, nu är ju vädret skit igen ändå.

Lyssnar på den bäste medan jag städar!
Finns inte så många som skriver så fina låtar som honom.

Ett klipp från när han var gäst hos Skavlan i SVT :
http://www.youtube.com/watch?v=3MLJ4JEuaek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0