Fredag

Fy fasen va äckligt Maria, det du skrev om navelsträngen i kommentarerna. Får nästan upp min frukost nu också fastän det var evigehter se jag åt :)

Har ni lyssnat på Mando Diaos nya låt "Dance With Somebody" ?? Mycket bra låt! Blir jätteglad när jag lyssnar på den och längtar efter att få gå ut och festa :) Ett tag kvar dock....

Jaha.. nu har man blivit lurad tillbaka till chatträsket. Slutade för länge-längesen att använda MSN pga att jag fastnade och aldrig kom ifrån datorn. Men idag hittade jag alltså tillbaka :) Men som Cicci sa; med tanke på vad jag har i magen kan jag ju inte sitta här i tid och otid sen. Haha, det är så sant så.

Delar idag med mig utav ännu en spellista med väldigt nya låtar:

    1. Enrique Iglesias - Takin' Back My Love (Feat. Ciara) (3:50)
    2. Swingfly - Touch And Go (3:24)
    3. Sarah Dawn Finer - Moving On (3:05)
    4. Timbuktu - Tänk Om (4:50)
    5. Janet - Let Go.mp3 (3:53)
    6. Flo Rida Feat Kesha - Right Round (3:25)
    7. Darin - Runaway (3:02)
    8. Cascada - What Do You Want From Me (basslovers united radio edit) (3:15)
    9. Basic Element - Touch You Right Now (3:14)
    10. E.M.D - Baby Goodbye (2:55)
    11. Timbuktu - N.A.P. (3:58)
    12. Kanye West - Heartless (3:31)
    13. Måns Zelmerlöw - Hope & Glory (3:01)
    14. Mando Diao - Dance With Somebody (3:54)
    15. H.E.A.T - 1000 Miles (3:02)
    16. Timbuktu - Tack För Kaffet (3:01)
    17. Nickelback - Gotta Be Somebody (4:13)
    18. Beyonce - Halo (4:21)
    19. Kelly Clarkson - My Life Would Suck Without You (3:31)
    20. Eminem - Crack A Bottle feat. Dr. Dre & 50 Cent ( www.Hituri.net ) (5:18)
    21. Kevin Rudolf Feat. Lil Wayne - Let It Rock-(Radio) (3:53)
    22. Kings of Leon - Use Somebody (3:53)
    23. Danny - All On You (3:07)
    24. Timbuktu - En High 5 & 1 Falafel (3:43)
    25. T.I. - Dead And Gone (Feat. Justin Timberlake) (4:59)
    26. Kanye West - Love Lockdown (4:30)


    Ska snart börja baka Kärleksmums. Väntar bara på att ingredienserna ska komma hem me Robban. E apsugen på kakor nu!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0