Glada nyheter!

Fick precis reda på att ännu en av mina vänner från Familjelivs forum fått bebis. Hon fick en liten pojk (inatt tror jag det var) Så himla roligt! Hennes vatten gick inne på H&M på torget när hon letade efter amnings-BH igår. Haha!
Och ytterligare 2 st är på gång efter vattenavgång och slempropp (mycket mycket obehagligt namn) som släppt.
Sammanlagt är det alltså 12 st som har fått sina bebisar redan i vårt gäng. Vi är ju iofs många som är kvar, men jag är ju en av dom är sist på listan. Fast man vet ju aldrig vad som händer. Jag kanske ligger och föder redan nästa vecka om jag har tur. Fast det har jag vär troligtvis inte.....
Men att alla runt en får sina små gör ju inte direkt att man längtar mindre. Du får gärna komma ut nu pyret lilla! !!!!


Kommentarer
Postat av: real old tom

Slempropp!! Det är ett mycket läskigt ord, såg knappt röken av den där omtalade slemproppen, (som tur var)

2009-03-27 @ 14:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0