Vilmer och mamma Malin på nya äventyr

Imorgon ska jag och Vilmer träffa tjejerna och deras bebisar från Familjeliv igen. Vi ska fika hemma hos Jennie och Lova som bor i Linné. Hoppas att det är regnuppehåll så vi även kan gå på en promenad i Slottsskogen som är planerna.

På fredag ska vi träffa moster Maria och kusin Julia.

Och någon gång under helgen måste det börja fixas och handlas inför dopet. Det närmar sig!!

På måndag är det ännu en premiär för lilleman. Då ska vi åka till Ullared. Kan ju bli spännande och se hur han reagerar på det. Iofs så tycker han om sin bärsele nu. Somnar nästan med en gång han hamnar i den. Så han lär väl få sitta en del i den när vi är där. Fast inte i timmetal kan jag säga med en gång. Har börjat så så grymt ont i ryggen. Misstänker att det är för jag släpar runt på en säkert 7,5 kgs bebis jämt. Och med 0 mag- och ryggmuskler kvar fattar man ju vad som händer då. Måste verkligen börja träna nästa vecka. Om det finns tid till det.

På tisdag ska familjen träffa alla i vår föräldragrupp. Ska vi hem till en av dom andra familjerna och grilla. Ska bli väldigt trevligt! Och kul att få se allas bebisar!

På onsdagen är det kalas för kusin Isabella som fyller 2 år. Och det krockar med dopsamtalet vi måste ha med prällen. Då ska vi gå igenom hur vi vill lägga upp allt o så. Hoppas det är snabbt överstökat så vi inte missar mycket av kalaset.

På torsdagen ska min svåger Niklas tatuera sig för första gången. Spännande! :) Han ska göra Linnéa och Isabellas stjärntecken samt namn på armen, vet inte om det är bestämt vart på den än.
Då ska vi dit och kolla på hans plågade min. Mohahaha!

På fredagen ska Robban fortsätta med sin sleeve på överarmen. Ska bli kul att se lite mer än bara linjer på den där Hanya-masken han har börjat med.
Passande nog gör han det samma dag vi kommer ha det som stressigast inför dopet. Dagen innan! Inte mycket att göra. Han får göra så mycket han hinner med innan han måste vara hos Hasse på No Fear Tattoo.

På lördagen är det Vilmers stora dag. Då ska han vara på sitt bästa humör, ta emot alla sina gäster, döpas och troligtvis få lite fina presenter.

Och sist men inte minst på söndagen ska jag på Madonna!!!! Som jag har längtat och väntat!!!! Blir lite nervigt att gå ifrån Vilmer men det kommer nog gå kanon. Hans pappa kommer ta minst lika bra hand om honom som hans mamma. Bara han själv behåller lugnet :)

Undrar om man inte ska ta och klämma in Powerboat P1 Championship på söndagen också. Hade vart kul att se dom när man ändå har chansen.
Då får vi och inhandla ett par sådana här

 

Jisses, blir helt slut när jag läser allt detta. Tar en dag i sänder tror jag :)

Kommentarer
Postat av: real old tom

jesus amalia, jag hade fått hjärtinfarkt om jag hade varit du.

2009-07-30 @ 17:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0