Lördagsmys och hängig son

Det är en sådan riktig sittainneochmysa lördag idag :) Det tycker jag om. Dessutom är Robban ledig imorgon! Tjoho!
Just nu ligger han och Vilmer och sover tillsammans i sovrummet. Vilmer har fått feber och är väldigt hängig och ledsen för minsta lilla idag. Han vaccinerades ju igår. Första sprutan (i högra låret) gick rätt bra. Då gnällde han bara lite. Men när han fick den andra (i andra låret)gallskrek han. Usch vad vi tyckte synd om honom då! Efter en liten stund i min famn lugnade han sig lite och sen var han som sig själv igen. Fast senare på eftermiddagen började han bli kinkig.
Marias kalas sov han sig mest igenom, i min famn. Ändå åkte vi inte hem förrän vid 23:30, med pappa Robert rejält fylld med rosévin :)

Nu håller jag på och laga goemiddag. Fläskfilé med potatisgratäng, rödvinssås och sallad till. Mums! Har även fixat lite annat gott till ikväll!
Var iväg på Frölunda Torg förut för att köpa Panodil till lilleman. Väl där fastnade jag på Polarn & Pyret och kom ut med ett par skitsnygga mörka hängslebyxor och  ett par beiga shorts till Vilmer. Tvättar kläderna just nu men jag ska lägga upp en bild på dom sen.
Och på hemvägen "råkade" jag köra till Kungsstens godisaffär och kom ut därifrån med cola, chips, en rejäl godispåse och Yes Man med Jim Carrey.


                                                           SUGEN?

Kommentarer
Postat av: Jonna

Vad gott det lät med potatisgratäng? Har inte ätit det på hur länge som helst. Vad tyckte du om filmen? Jag tycker den var jättebra.



Hoppas att allt är bra med er annars.

Kram

2009-07-19 @ 23:11:53
URL: http://jonnas-blog.blogspot.com/
Postat av: real old tom

era godisråttor!

2009-07-20 @ 08:17:48
Postat av: Elin

Stackars liten! Hoppas han är bättre nu. Känns så hemskt med vaccinationerna när de får så ont för man känner sig så elak. Men det är ju bra för dem i slutändan!

2009-07-20 @ 09:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0