King Of Pop

Sitter o kollar på Dangerous Tour från -92 med Michael Jackson. Får gåshud av att höra alla låtarna. Och innan det minnesceremonin från LA. Kom en del tårar måste jag erkänna. Speciellt när hans dotter talade om hur mycket hon älskade sin pappa. Gränsen mellan det vackra och osmakligeheten i minnesceremonin är nästan hårfin enligt mig. Att MJ själv ligger i en kista inför 20 000 personer däribland släkt och vänner i en stor arena är ju sjukt egentligen. Fast det bevisar väl hur stor han var/är.
Thriller albumet har ju sålts i mer än 104 miljoner ex är väldens mest sålda album... utan att någon är i närheten av det. Det är stort!



Kommentarer
Postat av: Carolina

Sv: Tack snälla för dina fina ord om inbjudningarna - har pysslat några år med kortmakeri och man hoppas väl att det kan synas lite! :)

Du får jättegärna länka till mig! Hoppas ni får en mysig dag! KRAM

2009-07-08 @ 05:52:30
URL: http://carolina1979.blogg.se/
Postat av: Mrs M

Gårdagen var otroligt känslosam! De 4 jobbigaste och mest känslosamma stunderna under ceremonin var (för mig) Ushers och Jermaines framträdanden, och Marlon och Paris's tal. Usch.. får en klump i hjärtat!



BS: Klart du får länka =)



Kram

2009-07-08 @ 12:25:00
URL: http://blogg.aftonbladet.se/babymama

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0